Що пов'язує сервісного техніка KONE у Північній Америці, керівника філії на Близькому Сході та спеціаліста з досліджень і розробок на нашому заводі в Куньшані в Китаї?
Відповідь - унікальна та сильна культура KONE, яка визначає, як наші 60 000 співробітників працюють разом, бачать світ і ставлять наших клієнтів в центр всього, що ми робимо. Наша культура ґрунтується на спільних цінностях та взаємній довірі, що є життєво важливими для подолання невизначеності та викликів у світі, адже ми щодня взаємодіємо з півмільйоном клієнтів та переміщуємо близько мільярда людей.
У 2023 році журнал Forbes знову визнав KONE одним із найкращих роботодавців у світі, включивши нас до рейтингу топ-700 світових компаній на основі цьогорічного опитування 170 000 співробітників у 55 країнах.
У партнерстві з дослідниками ринку Statista, Forbes звернувся за рекомендаціями та інсайтами до співробітників транснаціональних компаній та установ. Респондентів запитали, чи рекомендували б вони свою компанію сім'ї або друзям, а також оцінили б свого роботодавця на основі таких критеріїв, як розвиток талантів, різноманітність і гордість за продукт або послуги, які пропонує компанія.
Ми особливо пишаємося цією нагородою і вважаємо її ознакою того, що ми досягаємо успіху в досягненні нашої першої стратегічної мети - зробити KONE чудовим місцем для роботи. Наші талановиті та блискучі люди є нашим найбільшим активом, і ми віримо, що щасливі працівники роблять щасливих клієнтів.
Отже, що входить до створення корпоративної культури-переможця?
У кожного з нас є своя роль
Культура KONE створюється кожним з нас, у тому, що ми робимо для підтримки наших клієнтів і колег, а також у діях, які надихають людей навколо нас і роблять світ кращим.
Культивування інклюзивної культури в різноманітній сім'ї KONE, яка охоплює понад 60 країн, не є чимось, що відбувається випадково. Розвиток культури в компанії KONE означає постійну взаємодію з 60 000 співробітників, збір даних для прийняття обґрунтованих рішень і коригування курсу, а також відстеження результатів діяльності відповідно до стратегічних цілей.
Аналіз культури, проведений компанією KONE, виявив, що деякі звички та поведінка, які підтримують почуття причетності працівників, - це відкритість і довіра, заохочення особистої відповідальності та інновацій під керівництвом працівників.
Блискучі ідеї з'являються на світ, коли ми докладаємо зусиль, щоб залучати один одного, ділитися своїми підходами, обговорювати і вчитися на своїх помилках.
В основі культури KONE лежить прагнення бути по-справжньому інклюзивною та давати простір різним голосам. "Різноманітність та інклюзивність - це добре для бізнесу, - пояснює Сюзанна Скіппарі, виконавчий віце-президент KONE з питань персоналу та комунікацій. "Це дає змогу мислити ширше і є кращим джерелом ідей та точок зору".
Залишатися допитливими, вчитися в інших і частіше запитувати «чому?» – це прості дії, які ми всі можемо практикувати, і які можуть призвести до більших дій.
"Ми наполегливо працюємо над створенням інклюзивної культури в компанії KONE, - каже Скіппарі. "В інклюзивній культурі люди відчувають себе в безпеці, коли говорять про все, ставлять запитання та висловлюють свою точку зору, і це допомагає нам стати кращою компанією для співробітників та клієнтів".
Ще один важливий компонент - фокус на постійному особистісному та професійному розвитку.
Секрет успіху у клієнтів
Наша культура є ключем до створення чудового клієнтського досвіду, а починається він з уміння слухати. Ми можемо добре знати наших клієнтів, але їхні пріоритети та больові точки все одно можуть виявитися несподіванкою.
Ось чому ми завжди починаємо з того, що заохочуємо клієнтів розповідати нам про те, як розвивається їхній бізнес, які їхні пріоритети та цілі. Ця проста практика не тільки допомагає нам побудувати міст між пріоритетами клієнта та способами підтримки їх компанією KONE, вона також є життєво важливою для швидшого знаходження ідеальних рішень.