Надійна робота обладнання
Ліфти, ескалатори та траволатори, які ми обслуговуємо, у середньому, доступні понад 99% часу.
KONE прагне забезпечити найкращий досвід для користувачів ліфтового обладнання, надаючи рішення, які забезпечують плавну, комфортну, безпечну та вільну від очікування подорож. Звернувшись до KONE та почавши співробітництво з нами ви отримаєте якісні послуги з технічного обслуговування вашого обладнання.
Ліфти, ескалатори та траволатори, які ми обслуговуємо, у середньому, доступні понад 99% часу.
Ми своєчасно інформуємо вас про стан обладнання, графік обслуговування та хід виконання робіт.
Наше профілактичне технічне обслуговування відповідає рекомендаціям заводів-виробників обладнання KONE та технічного регламенту України
Ми складаємо індивідуальний план технічного обслуговування для обладнання всіх брендів і типів на основі технічної інформації, даних про використання обладнання, вимог виробника та законодавства України.
Своєчасне оновлення ліцензованого програмного забезпечення ліфтів та ескалаторів на сервісі. Використання найновіших ліцензованих версій програмного забезпечення KONE.
Доступ до оригінальних запчастин та найбільший у Європі логістичний центр постачання запасних частин KONE.
KONE анонсує в Україні запуск програми повернення обладнання виробництва KONE на офіційний сервіс від компанії виробника. Спеціальний пакет технічного обслуговування передбачає додаткові опції для заохочення нових клієнтів та переваги офіційного сервісу
Ми вважаємо, що пошук постачальника з технічного обслуговування слід почати з визначення стану вашого обладнання, потреб користувачів і будівлі. На цій сторінці наведено приклади таких потреб. Ви також дізнаєтесь, як наші рішення допомагають вам.
Ми складаємо індивідуальний план технічного обслуговування для обладнання всіх брендів і типів на основі технічної інформації, даних про використання обладнання, вимог виробника та законодавства України.
Завдяки систематичній перевірці причин збоїв, та їх усунення, ми можемо постійно знижувати кількість несправностей обладнання наших клієнтів.
Номер гарячої лінії вказаний у кабіні ліфта та працює цілодобово та без вихідних. Дзвінок приймає черговий механік.
У разі застрягання термін прибування механіка на об’єкт складає до 60 хвилин.
Ми маємо локальний склад запчастин що найчастіше потребує заміни, також є можливість замовити запчастини на міжнародному складі запчастин обладнання KONE та інших виробників. При оплаті замовлення, доставка запчастин відбувається найшвидше, відповідно до комерційної пропозиції.
Персонал технічного обслуговування має високу кваліфікацію, яку постійно підвищує завдяки плану індивідуального навчання та щорічного екзаменування
Завдяки нашому профілактичному технічному обслуговуванню, обладнання стає доступним протягом 99,9% часу.
Обладнання відповідає всім нормам і технічним умовам та правилам безпеки - кожен об'єкт регулярно проходить внутрішній аудит на предмет відповідності стандартам безпечного виконання робіт з технічного обслуговування KONE.
Наші технічні спеціалісти проходять навчання для різних брендів обладнання та споряджені відповідними запасними частинами та інструментами.
Повна заміна ескалатора допоможе зменшити витрати на енергію та покращить безпеку, надійність і стиль. Завдяки гнучкості рішень для заміни незручності будуть мінімізовані.
Модернізація вашого ліфта – це інвестиція, яка окупається кількома способами: кращою надійністю, екологічною ефективністю, безпекою та зовнішнім виглядом. Чи настав час для модернізації?
Додаткові можливості модернізації ліфтів, з огляду підвищення безпеки пасажирів під час раптових відключень електроенергії
KONE першою у галузі, на 18 місяців раніше запланованого терміну, подолала важливий рубіж свого кліматичного зобов’язання.
Дізнайтеся більше що означають кліматичні терміни і чому це важливо
Зменшення споживання електроенергії у будівлі є способом допомоги нашій країні у подоланні енергетичної кризи.