KONE входить у наступну фазу своєї стратегії на 2025 – 2030 роки – RISE.
Протягом шести років стратегічного періоду амбіція KONE полягає в тому, щоб стати лідером галузі. Це означає лідерство в трьох напрямках: #1 вибір для наших працівників і клієнтів, лідерство в інноваціях і сталому розвитку, а також лідерство в зростанні та прибутковості.
Для досягнення цієї амбіції KONE визначила чотири стратегічні зміни:
1) Прискорити цифровізацію, щоб кардинально змінити спосіб надання послуг KONE;
2) Сприяти модернізації для розкриття можливостей зростання;
3) Перемогти в сегменті житлових будівель, щоб очолити найбільший сегмент в індустрії; та
4) Зменшити викиди вуглецю для створення цінності для клієнтів.
В основі стратегії KONE лежать люди, і компанія прагне бути зручною для працівників та співпраці.
У новий стратегічний період ми продовжуємо керуватися нашими цінностями: сміливість, турбота, орієнтація на клієнта та співпраця. Це також наша можливість виконати наше призначення: «Ми формуємо майбутнє міст».
Наші чотири стратегічні зміни
Прискорення цифровізації
Цифровізація є трансформаційною силою, яка переосмислює нашу індустрію, і темпи цього процесу лише зростатимуть. Поряд із безпекою та надійністю наші клієнти дедалі більше вимагають цифрових рішень, які забезпечують інформацію в реальному часі, миттєві реакції та повну прозорість. Для нас зв'язок є ключем до створення цінності для клієнтів і розумнішого надання послуг.
Сприяння модернізації
Старіння обладнання та зміни в потребах клієнтів створюють нові можливості для модернізації. У світі налічується близько 10 мільйонів ліфтів і ескалаторів, які потребують модернізації, і ця цифра швидко зростає. Водночас наші клієнти шукають сталих рішень, які також збагачують досвід користувачів, забезпечують безпеку та доступність.
Перемога в житловому сегменті
Житловий сегмент складає понад 50% світового ринку ліфтів та ескалаторів. Також спостерігається значний попит на економічно ефективні рішення серед житлових клієнтів.
Зменшення викидів вуглецю
Подолання змін клімату є найбільш нагальною проблемою нашого часу. Будівельний сектор становить приблизно 40% світових викидів вуглецю, що надає значну можливість внести зміни. Сотні міст по всьому світу зобов'язалися стати вуглецево нейтральними — і більше міст слідуватимуть цьому прикладу. Водночас наші клієнти шукають способи зменшити викиди, пов'язані зі будівництвом та експлуатацією будівель.
Стратегія KONE 2021 – 2024: Сталий успіх із клієнтами.
Сталий успіх разом із клієнтами є основною стратегією KONE до кінця 2024 року. Протягом чотирирічного періоду стратегії 2021-2024 ми зосередилися на підвищенні цінності, яку ми створюємо для клієнтів, впроваджуючи нові інтелектуальні рішення та інтегруючи сталість ще глибше в усі наші операції.